تلخ و شیرین

متن مرتبط با «اومدم» در سایت تلخ و شیرین نوشته شده است

من اومدم

  • نیلوبلاگ

    سلاااااام همگی. اوضاع چطوره؟ حدودا بعد کمتر از یه ماه دارم به وب سر میزنم دیگ متنفرم از هرچی درسو مشقه . نکبت امتحانا تموم بشه یه نفس راحت می کشیم البته بعد از اونم کنکور حس بازم روز از نو روزی از نو . دلم برا گذشته خیلی تنگ شده بی دغدغه زندگی کنم راحت بخوابم اما الان الان برعکس شده زندگیم . مرسی از دوستان. کلی کامنت تایید نشده موجوده ایشالا بعدا. وقت گلش نیس × چهارشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ۱۳۹۶ × 13:19 × شادی × ...

    ادامه مطلب
  • من اومدم

  • نیلوبلاگ

    سلاااااام همگی. اوضاع چطوره؟ حدودا بعد کمتر از یه ماه دارم به وب سر میزنم دیگ متنفرم از هرچی درسو مشقه . نکبت امتحانا تموم بشه یه نفس راحت می کشیم البته بعد از اونم کنکور حس بازم روز از نو روزی از نو . دلم برا گذشته خیلی تنگ شده بی دغدغه زندگی کنم راحت بخوابم اما الان الان برعکس شده زندگیم . مرسی از دوستان. کلی کامنت تایید نشده موجوده ایشالا بعدا. وقت گلش نیس × چهارشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ۱۳۹۶ × 13:19 × شادی × ...

    ادامه مطلب